I tant pobres que sóm....", by Quim Pedret

Seria bo no oblidar el que va escriure el poeta Joan Salvat-Papasseit:

"Demà posats a la taula oblidarem al pobres
-i tant pobres que sóm...."

Caldria pensar en l'afortunats que som
Bona tarda
Molt bones Festes! Per cert, la casa ja és gran, però ni vigueu tots a la vegada "Ven a mi casa esta navidad" amb el piano de Raul di Blasio
RADIOPEDRET.COM

Comentarios

Entradas populares