Joder o no Joder, Mariano, by Quim Pedret

'El Joder o no joder' de Mariano Rajoy, esta es la cuestión o la ressaca d'una mala nit !

El dilluns en 'Marianu' no tènia el seu dia.
Rajoy deixa anar un renec... i després barreja el nom de dos dels seus rivals
En la seva compareixença davant la premsa va tindre un parell de relliscades... cosa bastant normal en ell...
La primera d'elles va ser quan una periodista li va fer diverses preguntes seguides. Rajoy es va bloquejar com l'antic Windows XP i li va demanar que repetís la pregunta i mentrestant, va deixar anar un espontani 'Joder' mentre intentava apuntar les preguntes.
Es que hay gente mala, mala, muy mala ¿Verdad Mariano?

"Quimicullunades"


Quim Pedret i Rovira

Comentarios

Entradas populares