Més de CUP, Mas de COP, by Quim Pedret


Es decideixi una cosa o una altra avui diumenge en relació amb el nostre President Artur Mas, en el que ells anomenen 'assemblea' sempre recordaré a alguns personatges de la CUP (la Gabriel i el Baños) com si haguessin estat els pitjors dies d'una llarga malaltia contagiosa.

Mai havia conegut cap partit polític tan desgavellat. Ells estan fent bo al Duran, que ja és dir tongue emoticon

Que martiri de gent!


Comentarios

Entradas populares