La Mala llet de la CUP, by Quim Pedret

La CUP té mala llet fins i tot per posar urnes i el fotògraf també un pobre inútil.
No us recorda un fotograma de la pel·lícula 'Doce del Patíbulo' de R.Aldrich a dos minuts que algú

sigui penjat com si fos una butifarra de Vic?



Quins pebrots! Deu ser que el hi tinc 'mania, manicosa' 



Quim Pedrettongue emoticon

Comentarios

Entradas populares