La Mala llet de la CUP, by Quim Pedret
La CUP té mala llet fins i tot per posar urnes i el fotògraf també un pobre inútil.
No us recorda un fotograma de la pel·lícula 'Doce del Patíbulo' de R.Aldrich a dos minuts que algú
sigui penjat com si fos una butifarra de Vic?

Quins pebrots! Deu ser que el hi tinc 'mania, manicosa'
Quim Pedrettongue emoticon
No us recorda un fotograma de la pel·lícula 'Doce del Patíbulo' de R.Aldrich a dos minuts que algú
sigui penjat com si fos una butifarra de Vic?

Quins pebrots! Deu ser que el hi tinc 'mania, manicosa'
Quim Pedrettongue emoticon


Comentarios
Publicar un comentario