Obriu els ulls a la 'Comedia de la Vida', by Quim Pedret

Cal guanyar temps!
El temps és or.


Alguns polítics i politolegs ens poden tractar d'imbecils, però ells no en tenen res de tontos ni de cretins.
Ningú fot res a canvi de res. Tot te una explicació. Que parlin de mi bé o malament deia Dali.. i tenia raó. Tots tirem merda a la CUP. I ells estan feliços. I qui no? Pagar tu o pagar jo hi ha molta diferència 
Qui coneixia la CUP fa dos anys? Ni deu, ni l'esperit sant
Vàrem conèixer la CUP amb l'espardenya a la mà i l'abraçada del David Fernández amb l'Artur Mas... i que mes? Res més

Va sortir 'un florero periodista' que feia 'Bolos' a la Sexta TV, anomenat Baños i una tal Gabriel..... 

Els estem pagant la campanya (bona o dolenta) i ho fem gratuïtament 
Deixem.nos de palles mentals i empats dels pebrots Busquem el perquè...
Ara ens hem de preguntar el perquè i al arribar al primer perquè hem de preguntar.nos un altre per què. Fem.ho unes tres o quatre vegades Trobareu la solució. No és difícil.
Un dia, podrem dir el perquè i la veritat de tot plegat i veurem que ens podríem estalviar un munt de temps fent debats estèrils que dedicaríem a fer coses més gustoses com fotre un bon 'polvet'

Deia una amiga de la família que tenia Síndrome de Down: AIXÒ ÉS 'COMECA', ella volia dir 'fer comèdia'
Deixeu de costat tot l'impossible, concentreu.vos amb tot el probable, sigueu maquiavèl·lics al cent per cent i trobareu la solució i el perquè de tot plegat

Jo no puc dir res més.

Sou dones i homes savis


Quim Pedret

Comentarios

Entradas populares