Les llumetes de Nadal, by Quim Pedret
"Les llumetes de
Nadal"
(Aclariment i afegit)
A veure, en Joandomenech i Ros és catedràtic escriptor i biòleg i President de l'Institut d'Estudis Catalans. Per això, perquè m'agrada molt, he penjat un tros d'un escrit seu
Tal com poso a sota l'escrit, hi ha el nom de l'autor i l'escrit està un pèl retocat en part per mi i forma part del llibre de reflexions: 'Rots de Vaca i Pets de Formiga' que he transcrit del mateix llibre,
L'he penjat perquè em sento molt identificat amb tot el que encara representa (poc) el Nadal, l'energia i les calories que a molt els sobren i d'altres els falten. (de fet ens falten tantes coses)
Dit tot això, estic quasi totalment d'acord amb l'amiga Dolors que quasi tot és hipocresia d'uns dies que es suposa que són de família o/i de relegió, no pas de luxes,
Ja fa anys o quasi un segle que per Nadal fem 'un alto al cami', tot espera'n que sigui dia set de gener per tornar a ser el petits o grans 'cabronets' que hem sigut, som i serem durant tota la resta de l'any. Solidaritat poca i hipocresia molta (i malauradament cada any més)
'Nada nuevo sota el sol o la
luna del 2015'
I per acabar que tinguem un bon any nou oi? NOU?
Bé diguem millor, que tinguem un bon any , més o menys com tots. oi?
I per acabar que tinguem un bon any nou oi? NOU?
Bé diguem millor, que tinguem un bon any , més o menys com tots. oi?
Ben 'cardat' i 'jodido'
Si no es un pet, segur que serà
una llufa. Per cert aquí dalt, al poble, dues persones amb quatre dies de
diferència, ja no celebraran l'any nou amb nosaltres, ja crien malves al
cementiri'
Ells descansaran en PAU, nosaltres Encara no TOCA
Per no tocar, Ni ens ha tocat ni la 'rifa'
'Hem d'esperar a patir un xic més
Mentre podem demanar paciència, que qui dia passa any empeny i de passada ens anem fotem més vells, ens agradi o no.
I mentrestestant aguantem com
el correu que m'envia cada dia el nostre Deu i Senyor: "Quim si no saps
aceptar una broma, et fots" (de fet, ell posa 'te jodes', pero quedaba
massa fort)
Bon dumenge (és diumenge oi?)
Quim Pedret i Rovira

Comentarios
Publicar un comentario