'Fem una cara d'imbècils que tomba', by Quim Pedret


Fem cara d'imbecils? o és allò de lo que diuen:

'Donde dije Diego, digo digo'?
Matemàticament és possible un empat sempre, quant parlem de tres mils de vots.... també
Però de veritat ens hem de creure la improbabilitat d'un empat a mil cinc quinze vots?
Ara han fet com Pilatos, s'han rentat les mans amb 'sabó David Fernández'
Per Reis tindrem un President
Aivalaostiapatxi!
Molt bona nit i alerta amb les inocentades de demà. 

Comentarios

Entradas populares