'Fem una cara d'imbècils que tomba', by Quim Pedret
Fem cara d'imbecils? o és allò
de lo que diuen:
'Donde dije Diego, digo digo'?
'Donde dije Diego, digo digo'?
Matemàticament
és possible un empat sempre, quant parlem de tres mils de vots.... també
Però de veritat ens hem de creure la improbabilitat d'un empat a mil cinc quinze vots?
Però de veritat ens hem de creure la improbabilitat d'un empat a mil cinc quinze vots?
Ara han fet com Pilatos, s'han
rentat les mans amb 'sabó David Fernández'
Per Reis tindrem un President
Aivalaostiapatxi!
Molt bona nit i alerta amb les
inocentades de demà.


Comentarios
Publicar un comentario