És d'admirar la serenor, actitud i la pulcritud que el President Artur Mas està portant el que part del poble català li va encarregar.
Està al seu lloc i fa de President
El procés fins avui encara està immaculadament i democràtic.
Podem dir el mateix del "procés" que ha portat a terme la CUP?
Els vots d'uns pocs desconeguts, segurament moguts més per criteris viscerals, que no pas polítics, han de decidir el futur d'aquest país?
I els seus diputats electes, que no tenen capacitat política, ni mental per decidir res
L'estafa de la CUP és que setanta persones han decidit per uns tres cens trenta mil vots seguramnert la mitat desebuts
Els ciutadans varen votar per a deu diputats i no pas per un consell d'un partit.
En aquest sentit menyspreen amb la seva immaduresa política als seus votants, en apropiar-se dels seus vots, per fer decidir o per fer de 'perdona-vides'
Com bé diu l'amic Josep Rovira: 'El president Mas a demostrat el seu gran compromís amb el procés sobiranista i no a cedit ni un sol mil·límetre, jo crec sincerament que amb el nó de la CUP sortirà molt reforçat'... i jo n'estic segur
I tambe estic amb el que diu la Margarita Tuneu: 'Mas es l'únic qué pot tirar endevant tot el procés, té la talla de President en tots els conceptes, estic contenta de desempellarg-nos de la CUP 
No podriem viure amargats amb les seves propostes, Visca Catalunya, Visca Mas
Entre pena i rabia veig com el temps està passant i ens va 'matant' a tots.
El que estan fent és un mal circ!

Això no és democràcia!

Comentarios

Entradas populares