La pifia de la 'diva' a TV3, by Quim Pedret

No he compartit perque rieu, sino per veure el que no s'ha de fer mai
És la meva opnió
La pifia de la 'diva'
Un error el pot tenir qualsevol, però jo mai preguntaria a ningú pel color de la seva corbata NEGRE.

El periodista Tian Riba (que va presumir d'entrevistar el divendres passat a Artur Mas a la Casa dels Canonges, sobre el seu personatge al Polònia) té una mala educació tremenda, pel fet de riure (quasi plorant) davant la cara perplexa de Carles Cortina.
TV3 s'ha lluït fent un petit show
Lamentable i patètic!
On és la professionalitat dels que es diuen tan professionals?
Com vaig dir un dia, ni miro, ni m'agrada TV3, ni menys les ridícules imitacions esperpèntiques 'del Polònia', per molt que agradin al meu President Artur Mas
La presentadora de Divendres li pregunta sobre el color de la corbata, i el berguedà li contesta que està de dol
NACIODIGITAL.CAT|PER NACIÓ BERGUEDÀ

Comentarios

Entradas populares