"Jo ja no sé què creure, és més, ja no sé si vull creure en res", by Quim Pedret


"Jo ja no sé què creure, és més, ja no sé si vull creure en res"
Quim Pedret

Un regalo la frase, ja que és meva, està feta aquesta d'aquesta nit.
Perquè després no diguin que totes les frases són de Woody Allen o d'Einstein
'Uns tenen la fama i altres carden la llana'
Jo ni fama (ni ganes), ni llana

Em quedo amb les bones amistats i encara! I sobretot amb la bona gent que encara ni hi ha, segur..... Segur?
Però, em quedo amb el consol que creure amb l'amistat és el millor i això no té cap preu, ni econòmic, ni social, ni polític
L'amistat és un benefici petit i tan gran, molt gran, que es pot porta dins l'ànima.
Avui torno a tindre la vena aristotèlica i amb aquest grec vaig de corcoll
Potser anava millor fer-me passar per imbecil! No trobes?
Molt bona nit.


Quim Pedret i Rovira

Comentarios

Entradas populares