Si ser 'Patriota' rima amb ser idiota, a mi no m'hi trobarà ningú, by Quim Pedret

A un amic 
Sempre de bon rotllo, ha arribat un moment que ja no sé què vol dir ser 'patriota'
Als meus quasi 60 em sona a conya o riota. 
Hem de ser persones i no pas animals, ninots, 'borregus' de plàstic o d'or 
Jo vull ser i sóc un ciutadà català molt feliç i molt desitjós que TOTS plegats ho puguem ser.
Catalunya Lliure, Sobirana, Federal o Estat Confederat ? Em semblará perfecte 
Nosaltres tenim la paraula!
Les bones persones estan per damunt de tot o almenys o hagueren d'estar.
.... Però no vull ser tan feliç pensant que hi ha gent que ho està passant molt malament a tots els nivells


"Si ser 'Patriota' rima amb ser idiota, a mi no m'hi trobarà ningú"
(Quim Pedret)


Molt bona nit

Comentarios

Entradas populares