... I després del 20 D hi ha vida? , by Quim Pedret

... I després del 20 D hi ha vida?
I després de Facebook hi ha vida?
Oh i tant.... Hi ha el Barça
Bones Festes 
Amen
Resposta a la meva amiga Elena Francis 
Querida amiga:
El Facebook si tens temps (jo l'he tingut) dona per molt, (tinc un arxiu de 'un giga' de retalls, de fotos, de declaracions, insults i amenaces) i això dona per molt més que veure la persona cara a cara.
Aquí és molt més fàcil trobar la mentida i la hipocresia. 
En definitiva pots analitzar millor els comportaments i en alguns casos comparar les micro-expressions escrites de la gent i si a més alguns els coneixes o els has conegut de carn i ossos, encara molt més ja que son expresions visuals.
Com a Quim em coneixen bastant (parlo de conegut i saludat), per això alguns creuen que em coneixen i de com penso i com me la toco, però NO. Amics no em sobren Virtuals? Mare de Déu si en tingués 5000!! 
Uns 400 segurament que si que molt sou, família, 'amic', coneguts i alguns amics que SI ho son de veritat i molt i gent que em cau molt bé
'El Millón de amigos' el deixo pel Roberto Carlos i els que no poden viure sense una Xarxa antisocial que cada dia els ha fet més de plàstic i que no saben actuar en la vida de carrer
Ells necessiten uns millers de 'ME GUSTA' i una 'Pàgina de Personatge' (lamentable) jo no. Com els punts Spart de les cartilles de meva àvia..... Cada 5000 amics o punts, el Facebook et regala una mena de 'Figura Publica' Jo he vist a 'pajarus' que tenen més de cinc o sis perfils de 'Facebooks' Un record Guinnes 
Acojonantti !
Jo sempre demano als meus amics que no cal que poseu cap 'me gusta' (ni en aquest escrit), amb la seva presencia és suficient
(Ni que sigui un solament m'agrada ja en tinc prou (a vegades solament és el meu) .... 
Perquè? Perque jo m'agrado i hem ser valorar i molt. Serà allò de l'autoestima que diu la meva filla. Alta oi? 'Si nena la tinc molt alta'... l'autoestima, la pressió arterial també i els pebrots molt baixos 
No vull que tots pensin com jo!! Només faltaria! El món seria molt avorrit si tots penséssim igual. 
Per això últimament he sortit de qualsevol debat o que hem vulguin fer entrar en cap debat, ni al meu mur ni a un altre. Si una cosa no m'agrada, l'evito i no intento lluitar contra ella..... i amics... si no us agrada la violència, no premeu mai els punys. 
He conegut i he llegit masses rucades i els rucs han desaparegut quasi solets de la meva vida. No he hagut de fer massa neteja. 
Han sigut cinc anys i 4 mesos de 'Face', i a vegades busco on estarà amuntegat tant de temps perdut, però no crec que ho hagi llençat tot per l'escombraria.
Sincerament, no sé si tornaria a començar.
Per cert la persona que em va portar al Facebook dient que era una cosa molt divertida, xula i molt més ja no la tinc ni d'amiga, de cap de les maneres (potser serà que la gent canvia, o la gent a la fi es mostra tal com és i com ha sigut sempre)

Tan s'aval Tan ni fot !
Mot bona nit amics

Comentarios

Entradas populares