Perquè tinc de passar tanta vergonya en el meu país?, by Quim Pedret

 

‘Artur Mas, te negaré tres veces ante que llegue el alba’
Lluis Llach


Avans de ahir
Lluís Llach: “Pobrets, si només van contra Mas!”
Ahir 
Lluís Llach: “He hagut de ser masista i ara seré puigdemontista”
Avui
Lluís Llach: “Poso en dubte que Artur Mas sigui la persona adequada per pilotar la refundació de CDC”
Toma del fraco Carrasco!
‘Te negaré tres veces antes que llegue el alba’ (Pablo Milanés) Ja ho veieu
Aquí les gavinetades van que volen?
Algú més vol dedicar.se a la política?
Artur queda’t on ets. No surtis massa, jo ja t’avisaré! Val?
Quin país!

I tan dolent que alguns dient que eras Artur!
A veure si serà cert el que deia la meva àvia:
“Nen, ets tant estrany que un dia canviaràs pets per merda”
Vaig creure i dir que trobaria i trobarien a faltar al President Mas, però no sabia que fos tan ràpit!
I he dit per activa i passiva que no tinc idees polítiques, religioses ni de cap ‘mandanga’
Ja té pebrots, la cosa!
Que deu reparteixi sort!

Arturmas quim pedret Lluis llachlluis Llach Quim Pedret Artur masQuim pedretlluis llach Arturmas

Comentarios

Entradas populares