Carta d’amor, by Radio Pedret

Amics molt bona nit.

Ús agraeixo que després de cinc anys encara em vulgueu per aquí! Jo també a vosaltres (en sou 427)
I mireu que sóc pesat! Redéu!
Ahir vespre vaig deixar escrit i també ho podeu escoltar de la meva pròpia veu a la vostra pàgina que no marxo enlloc. A partir d'ara només em podreu escoltar.
Si no poso m'agrada o no comento res, no voldria que s'interpretés com una falta de consideració en ver a vosaltres. Només faltaria!
Podeu posar.me els privats que vulgueu, el contestaré a tots. A més, ja que no sóc un afeccionat a tindre millers d'amics, tinc l'avantatge que a la majoria dels 400 amics ens podem parlar per telèfon i/o veure'ns personalment.
Mai m'hauria agradat tindre 'Un Millón de Amigos' com canta en Roberto Carlos. Quin martiri wink emoticon
Això no és un adéu.
No puc fer.ho com voldria, a vegades és la dislèxia als dits, a vegades és el cansament, no tinc temps per escriure, per mirar el 'face' ni per comentar tot el que d'interessant sempre poseu
Els meus em necessiten, estic posant el meu interès i les meves forces per fer una xarxa d'emissores de ràdio (la meva feina i la meva passió, juntament amb la fotografia i el cinema) i el fet d'escriure uns llibres i una colla de comptes per infants i per sobre de tot, jugar amb el teu fill petit, al joc que sigui, és el millor que li que li pot a qualsevol pare
Tingueu molt bona nit i una forta abraçada.

Quim Pedret

Comentarios

Entradas populares