'Certa picor al cul em neguiteja', by Quim Pedret

'Certa picor al cul em neguiteja'


Fa una estona he escrit sobre les querelles que pesen sobre Mas, sobre els gripaus que ha menjat i ja sigui dit de pas les “òsties” i insults que ha rebut, el que s'ha jugat i 'lo que te rondaré Morena’, sigui o no sigui reelegit President.
Llavors deixeu-me ser una mica frívol i dins del que cap, intentar ser subjectiu.

Recordo molt bé que fa uns anys, un polític local em va dir telefònicament: “Quim, el que et dic no m'ho prenguis com un acte de prepotència o un ‘Todo por la Patria’, però crec que ara (… va dir el nom del poble) em necessita. I tenia raó el ‘punyeteru’. Gat vell i gallina vella, fan bon caldo? Segurament.

Necessitem a Mas com el pa que mengem.

Crec que davant aquesta tessitura que es troba part de Catalunya, sobre si Artur Mas serà o no investit President de la Generalitat, o si serà investit el ‘trepa’, el que té més numerets de la rifa de Nadal, el que vol xuclar més del pot, el ‘ximple’ més inútil, o el que s’ha fet més ‘selfies’, no he trobat per cap costat absolutament a ningú, amb la capacitat, amb imatge, carisma, equilibri, sentiment català i treballador coherent, per ser el cap visible de Catalunya, ja no solament parlo solament vers el poble català, sinó per a la resta del món.

El diumenge el món ens mirava. Ho recordeu?
S'ha parlat molt i amb sarna i conya del ‘Mesíes Mas





Elena Kudryashova pinta el President Artur Mas

Jo no puc imaginar-me, després d'estudiar durant anys el fenomen Mas, deixant de costat el seu costat més o menys independent, una Catalunya sense l’Artur.
Aquesta és la meva opinió i és evident que no és vinculant en cap cas.
El que dic o escric sempre és per mi, per les meves web’s i el meu blog i la comparteixo aquí o no. i amb aquest escrit, com en els altres escrits mai pretenc fer més o menys amics. Valguem deu!
Tinc la meva... opinió, de la mateixa manera que tinc un cul... rodó.

Si seguim en aquesta tònica de desconcert i tant de 'fanàtic desgavellat' i 'cultureta il.lustrat' dins i fora de Catalunya, si no posem una mica més de Mas, anirem de ‘punyetero’ cul i no sé segur si aquest també serà tant rodó com el meu.... Cul

Tota la resta d’escrits i debats a les 'xarxes socials' i televisions, em semblen ‘cullunades’ i em fan vindre picors, venen fums els inútils comunicadors i venuts aficionats a periodistes, que tenen el cull llogat i mai seuran on vulguin.

O sigui una manera de fer calerons, mentre aspirant al poder i vendre la llenya d'un arbre que encara ningú ha dit que vagi a caure o hagi caigut.

D’altra banda i personalment, si Mas decideix marxar-se definitivament de la política, em semblarà fantàstic. Com a persona de la seva mateixa edat i segurament tenint algunes circumstàncies personals semblants, jo faria el mateix. Porta i adéu. “Ho he fet pel meu país”

Ningú pot demanar-li comptes de cap delicte, ja que mai ha fet res il·legal i en el suposat cas que si hagués delinquit, ja no s'haguessin produït ni les eleccions de diumenge o el ‘referèndum’ del 9N i ara tindríem un ex.president a la presó o en un daurat exili, que els més espavilats creuen que seria a Suïssa…

Perquè no marxa Artur Mas? Resposta: No té cap necessitat de fer-ho. El seu país està aquí. És casa seva..
'Senzillament és així de senzill', tota la resta és producte de les imaginacions de ments molt calentes
Tal com el començo a veure i a fer certa olor, solament després de més de trenta-sis hores de tancar els col·legis electorals, no vull que Catalunya, el meu país, sigui el més semblat a un circ. No som, almenys parlo per mi, ni pallassos, ni mones, amb tots els meus respectes cap als pallassos i els micos
Molt bona nit


"... i rascar.me els ous i veure pintar l'Elena, la meva esposa, és un deliri"

Comentarios

Entradas populares