Arros Bullit o a la Cubana?, by Quim Pedret

Arros 'Bullit' d'aquesta tarda

Amic senzillament discrepem, encara que el projecte sigui fabulós no puc entendre com primer es deixa fer a un privat una piràmide i després se li fa una llei exclusiva i a mida,
(mira, si fos al revés, igual ho entendria... només una mica)
No si val que siguis el millor cuiner del món, com ha dit un il·luminat en un mitjà. O dir: 'Ja que Cala Montjoi ja està malmesa, fotem li canya i la rematem!! És un senyor alemany-català que surt Empordà TV, que es veu que en sap molt de Caletes i Badies i turisme..... Quins pe...

Jordi Pujol, també era un polític 'meravellós, 'únic' i 'monstruós', un crack mundial de la política i ara tot 'cristu' li fot tomàquets (merescuts o no). Alerta que la societat està molt farta de favoritismes, mentrestant molts, masses passen gana, no no, Ghana no, passa miseria
Ahhh Collons!!

Jo sempre recordaré la meva Cala Montjoi de fa més de 50 anys i no em puc empassar un cuiner sigui el remei de tots els mals del NO turisme de Roses o de l'Empordà.

Malament anem si creiem que la gent vindrà a veure truites 'estrusionades' o 'hidroginades', ni venien quan funcionava el Bulli com a Restaurant, ni vindran com una Foundation (almenys, podien posar el rètol en català).... "Fundació Bulli de Roses" Òstia que maco!!
Si en Ferran vol un Bulli, els ciutadans de Roses (o sigui el govern en nom seu) li vendran a un preu maco, un esplèndid terreny, en un espai adient, amb pàrquing, un lloc acollidor i a l'abast de TOTS (no solament per l'élit, ni vips)

Com diria Josep Pla, tot el demes o son collonades i em sona a música celestial i algunes coses diguéssim més que estranyes o fosques
És la meva opinió, que almenys crec, que si no sóc el més entès en política turística, econòmica i social empordanesa, sí que sóc conscient que sóc molt lògic i sempre coherent)
 


 Si Mas fos amic meu (ho és) i en Santi Vila fos un tipus molt maco (ho és) i estan a favor del Foundation, jo els hi dic a la cara, que per mi lo del BulliFundatton a Montjoi, son 'naranjas de la xina' i punt.
Que la llei és per TOTS
Aquí no valen amiguets ni les estrelles. El cafè és per tots (descafeïnat), si no ens posem nerviosos
Cuidat amic
Després del Cas Pujol encara cal anar més alerta en TOT
Porto mesos donant la meva modesta opinió sobre el Bulli Foundation......

I com dic aun altre escrit de fa mesos, el mitjants no saben si MONTJOI es una Cala o el el poble on 'viu' el Bulli.
Curiosament Roses desapareix !!
Alguna cosa falla
Molt bona nit



Quim Pedret i Rovira

Comentarios

Entradas populares