Les posibles 'Ereccions Plebiscitaris' de Mas amb el seu 'amic' Oriol Junqueras, by Quim Pedret

Duen que Artur Mas (el meu president) vol unes 'Ereccions' Plebiscitaries" amb ERC i ell de cap de llista...

No fotem conyes, que ja tinc una edad !!
Diaris 'seriosos' com 'ARA' o 'DEMA m'afaitaràs, em fan petar el cul. Catxis!!


Una llista....
Junqueras de 2º
Forcadell de 3ª
Pilarin Rahola 4ª
Muriel Casals (Omnuim Cultural) 5ª
Sor Lucia Caram 6ª
Marta Rovira (ERC) 7º
Teresa Forcades de 8ª
i 9ª l'Ada Colau de majorette i llaçant els seus sostenidors d'alegria l'aire......
em falta el 10, que igual podría ser un Ángel, una mena de Colom i Colom i fariem volar colomins

....seria l'óstia (pare perdoneu.me), pero jo no ho veuré, per imposible 

Amic Artur, et desitjo molta paciencia i força i  com deia la mare: 'El que tenim de veure i llegir encara, avans que petem!

Salut President

Amen

Molt bona nit


Quim Pedret Rovira

Comentarios

Entradas populares