Un petit descans, by Quim Pedret

Amics, necessito totes les forces, ànims i temps per seguir la feina que m'han encarregat pels llibres de contes infantis i un parell de llibres mes.

L'atenció la meva família, fills Martina, Isaac Pedret Jacomet, el petit Sergi i la meva esposa, fa que no pugui estar tant de temps amb vosaltres. És per això, que amb un amb gust d'acomiadament (els meus dits no em responen com voldria), deixo temporalment de fer escrits o reflexions de tipus polític o social, com he fet fins ara, ja que com vosaltres els meus dies només tenen 24 hores.
Si que ens 'veurem' en forma d'alguna poca-soltada, una foto 'guapa' (aquest any compleixo els meus 50 anys dins del món de la fotografia) o de veu (radio)

Us desitjo sincerament a tots el millor, tot esperant poder estar amb vosaltres via www.radiopedret.com, així com també en el meu Canal You Tube (Quim Pedret), on ús arribarà l'enllaç a mateixa pàgina de Facebook o la pagina del costat Ona Pedret Radio Radio on podreu escoltar la meva opinió dos o tres cops per setmana, sobre el món de la fotografia, cinema (el meu gran vici) de pintura, de les lletres, entrevistes, sense oblidar.nos dels nostres amics polítics, que tanta inspiració, desesperació i maldecaps ens donen i ens seguiran donant. Que bé!!

Ara deixareu de 'patir' els meus escrits, i si em voleu escoltar, serà de veu
i amb to de broma i amb tot el respecte que sempre he tingut vers a tots, i és per això us dic que els deus us agafin confessats, estimats amics 'inútils'
I com diu la meva Tieta Cisqueta Maluc Pi de Garriguella: 'Que us pentini la yaya'
Bon cap de setmana....

 Ens escoltem demà, que ens trobarem a Ona Vilamalla 107.9 FM Vilamalla, on l'amic Guillem Plujá em va demanar en forma d'entrevista, la meva darrera opinió de quins mals pateix el país...

I es que no tenim remei!!
No em pregunteu de quin país parlo...., ja que jo també vaig molt despistat

A tots, inclosos els que sent amics mai han posat un 'm'agrada' o els que no estan a la meva llista, pel motiu que sigui, com deia...

Moltes Gràcies
Salutacions cordials
Senzillament el Quim, un ciutadà mes
 
 
 
Pujat pel Quim Pedret

Comentarios

Entradas populares