Si, Artur Mas, es amic meu, by Quim Pedret

"Mas, no ha enganyat a ningú, igual ERC te demanar perdó i de genolls"

A vegades a un se l'inflen els pebrots i jo estic fart de la Rahola i el toix-cretí del Sostres, amb col·laboració d'alguns infeliços que escriuen en alguns llocs que anomenen diaris
Jo en diria escombraries

En qui cap entra que el President sigui tan 'tanoca' d'explicar.li a la Rahola el que ell fa o deixa de fer amb ERC o a Madrid i que després aquesta fruitera 'chaquetera', li expliqués al degenerat dels Sostres, perquè aquest ho expliqui al Mundo i el Plural sen faci ressò
Increïble!


 
Fakes de Salvador Sostres                              Quim Pedret




 
Les 'trolas' del Plural              Quim Pedret

Tinc d'afegir que es publica molta escombraria i l'enemic més perillós el tenim a dins de casa, a Catalunya, inclòs a dins de Convergència
Si algú ha vist la cara del President d'aprop o no, ja us dic jo, que és més llest que una garsa

Desde aquí i desde la meva pàgina web, em declaro obertament amic del Sr. Artur Mas i Gavarró, que a la vegada és el President de la Generalitat de Catalunya, el qual te tot el meu suport i crèdit, tant en l'àmbit personal, com a polític

Quanta raó tenies amic Artur

Una abraçada

Quim Pedret i Rovira


Comentarios

Entradas populares