La primera mestra a Cervelló, by Quim Pedret

A Cervelló, el poble on vaig neixer, creixer i jugar
 
La meva primera escola, la meva primera mestra, la Srta. Adela Cardona, els meus primers amics.....

Si, Anna María Sánchez i Carrasco


 
                           Quim Pedret i Rovira a l'Escola de la Srta. Adela Cardona a Cervelló

 
Dies que passen, records que queden sempre, malgrat el temps i la distància
Em perdonas i em perdonaran, si no poso mes noms, la memoria em falla (recordo les cares, però el noms em fallen), no recordó ni la edad que jo tenia (potser tres i mig)
Que fort amiga ! (...i tenia al teu home devant meu ) hehehe
M'has fet emocionar i molt

El meu fill petit Sergi Pedret, fot la mateixa cara que jo, però ell es més 'guapu' shshs
Moltes Gràcies Anna Maria Molts 

Gracies a tots
 



 Quim
Pedret i Rovira

Comentarios

Entradas populares