Paraules Boniques del Sergi, by Ona Radio Pedret

No esteu farts de sentir i llegir cada dia el mateix? Inclòs avorreix parlar i escriure cada dia de la conyeta del polític de torn, que si gira que si volta. Jo almenys estic cansat, no de vosaltres, però si del sistema… és cansat escriure ...i saber de corrupció (de qui sigui), misèries, carències complexes, enveges i odis etc etc?
El més fotut, es saber massa dels etcèteres…

El meu fill petit, em diu que cada dia a escola aprèn una paraula BONICA!
Ell s’ho passa pipa i jo com un tòtila fent cas, llegit i escoltant als que parlen i escriuen molt diaris, internet i 'foros' i xarxes socials (heheh, ric per anomenarles socials) i sempre deixo de costat que, millor o pitjor, jo també escric poesia, contes i altres coses 'boniques' (la dona ja ho diu que treballo massa), però sempre escric per portar (almenys ho intento) un somriure....
I utòpic de mi, intento despertar consciències de molts polítics i deixebles, que maneguen els fils del poder, ens manipulen, i ell no es poden treure la cara de mala llet, ja que sembla que els deguin diners i no els paguin. Ni que fes una setmana que anessin restrets!




      Sempre ho dic, "fem més allò, que el món s'acaba' (si, si, el que tots pensem i tenim sempre al cap) i menys cabòries i veureu que no caldrien ni pastilletes, ni 'Bifidus', ni 'Vitalinea' ni tanta mandanga shshshs

Per tot això i pel bon funcionament de la meva salut mental, per la familia i pels meus amics de veritat, ahir vaig escriure el text següent, que vaig deixar penjat a la pàgina del Facebook Ona Radio Pedret
Us deixo el retall
Molt bon cap de setmana
 
 
Quim Pedret

Comentarios

Entradas populares